Cena: 0,00
Počet položek: 0
Zboží skladem objednané do 19.12.2024 18:00 s doručením na Zásilkovnu bude doručeno do Vánoc!

Osobní odběry až do 23.12.2024!

Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmíky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.


2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Objednávku lze učinit prostřednictvím eshopu (preferovaná forma), emailem, telefonem, nebo písemně. Předmětem kupní smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Všechny parametry zboží uvedeny na tomto webu, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávazými a vycházejí z údajů výrobců. Zavazujeme se, že svým zákazníkům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží. Podmíkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplňení všech požadovaných údajů uvedených v objednávkovém formuláři. Odesláním objednváky vzniká kupní smlouva. České návody k použití popř. k instalaci, jsou k dispozici ke stažení (tj. v elektronické formě) na www.parkujeme.cz, a to vždy na stránkách daných produktů.


3) SOUHLAS SE ZASÍLÁNÍM REKLAMNÍCH SDĚLENÍ

Zvolí-li kupující (během dokončování objednávky), volbu "Chci zasílat informace o zajímavých akcích, slevách, novinkách a jiná reklamní sdělení", projevuje tím svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů (Jméno, adresa a email) provozovatelem obchodu www.parkujeme.cz a společností FALIA.CZ s.r.o. Údaje nebudou poskytnuty jiné fyzické ani právnické osobě.


4) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.


5) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.


6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme Českou poštou, PPL, nebo je možné jej vyzvednout v rámci sítě Uloženka.cz. Zasíláme výhradně službou "Balík do ruky" (Česká Pošta) nebo "Soukromá adresa" (PPL) - zásilka by měla být doručena do druhého dne po odeslání. Poštovné a balné činí 81 Kč při platbě předem, 131 Kč při platbě na dobírku. Za každou další objednanou položku se poštovné zvyšuje o 1 Kč. Na Slovensko zasíláme Slovenskou poštou prostřednictvím sítě Uloženka.cz. Ceny jsou stejné. Pro zaslání na Slovensko službou PPL jsou ceny poštovného odlišné a jsou uvedeny v objednávkovém formuláři. Po dohodě je možné zboží vyzvednout na provozovně v Brně-Chrlicích.

V případě vyhlášené akce na poštovné zdarma toto platí pro objednávky nad 300 Kč a netýká se dopravy PPL Slovensko.


7) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta pro zákazníky z ČR je jeden až tři pracovní dny u zboží, které je skladem. Dodací lhůta pro zákazníky ze Slovenska je jeden až pět pracovních dní. U zboží které není skladem sdělíme dodací lhůtu na požádání.


8) OSOBNÍ PŘEVZETÍ

Osobní převzetí je možné v provozovně v Brně-Chrlicích, pouze však po telefonické, nebo mailové dohodě.


9) REKLAMACE A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Případná uplatnění práv z vadného plnění (dříve "reklamace") vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodejci. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

a) běžným používáním (opotřebení)

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním



Postup při reklamaci:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu; pro úsporu nákladů postačuje zaslat jen části, které jsou vadné. Pokud si nejste jisti, kontaktujte nás.
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) Pokud je to možné, pošlete mailem nebo SMSkou číslo zásilky.

10) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kupující má právo podle dle platného občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží o této skutečnosti informovat prodávajícího. Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem a to v zákonné lhůtě 14 kalendářních dní. Zboží NEPOSÍLEJTE zpět na dobírku (s výjimkou předchozí dohody).

11) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY PRODEJCE

Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy uzavřené s kupujícím v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá), pokud nebude u daného zboží zcela jasně uvedeno, že se jedná o „mimořádnou slevu" nebo „akci" nebo jiné označení obdobného významu. Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních (posledních) tří číslic namísto čtyř, zjevně nízká cena zboží (např. o 70 % nižší cena, než je pro tento druhy a typ zboží obvyklé) a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet v nejkratším možném termínu. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy i v případě, že po uzavření smlouvy zjistí, že není schopen dodat zboží ve smluveném termínu a množství.

12) NEODEBRÁNÍ ZBOŽÍ

Neodebere-li kupující zaslané zboží ve lhůtě sedmi dnů, zboží se vrací prodejci. Kupující, který neodebráním zboží porušil kupní smlouvu, je povinen uhradit náklady, které vznikly prodejci v souvislosti se zasláním zboží (poštovné, balné, atd).

13) ROZHODOVÁNÍ SPORŮ

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce