Obchodní podmínky
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmíky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Objednávku lze učinit prostřednictvím eshopu (preferovaná forma), emailem, telefonem, nebo písemně. Předmětem kupní smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Všechny parametry zboží uvedeny na tomto webu, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávazými a vycházejí z údajů výrobců. Zavazujeme se, že svým zákazníkům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží. Podmíkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplňení všech požadovaných údajů uvedených v objednávkovém formuláři. Odesláním objednváky vzniká kupní smlouva. České návody k použití popř. k instalaci, jsou k dispozici ke stažení (tj. v elektronické formě) na www.parkujeme.cz, a to vždy na stránkách daných produktů.3) SOUHLAS SE ZASÍLÁNÍM REKLAMNÍCH SDĚLENÍ
Zvolí-li kupující (během dokončování objednávky), volbu "Chci zasílat informace o zajímavých akcích, slevách, novinkách a jiná reklamní sdělení", projevuje tím svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů (Jméno, adresa a email) provozovatelem obchodu www.parkujeme.cz a společností FALIA.CZ s.r.o. Údaje nebudou poskytnuty jiné fyzické ani právnické osobě.4) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.5) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.6) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám zašleme Českou poštou, PPL, nebo je možné jej vyzvednout v rámci sítě Uloženka.cz. Zasíláme výhradně službou "Balík do ruky" (Česká Pošta) nebo "Soukromá adresa" (PPL) - zásilka by měla být doručena do druhého dne po odeslání. Poštovné a balné činí 81 Kč při platbě předem, 131 Kč při platbě na dobírku. Za každou další objednanou položku se poštovné zvyšuje o 1 Kč. Na Slovensko zasíláme Slovenskou poštou prostřednictvím sítě Uloženka.cz. Ceny jsou stejné. Pro zaslání na Slovensko službou PPL jsou ceny poštovného odlišné a jsou uvedeny v objednávkovém formuláři. Po dohodě je možné zboží vyzvednout na provozovně v Brně-Chrlicích.V případě vyhlášené akce na poštovné zdarma toto platí pro objednávky nad 300 Kč a netýká se dopravy PPL Slovensko.
7) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta pro zákazníky z ČR je jeden až tři pracovní dny u zboží, které je skladem. Dodací lhůta pro zákazníky ze Slovenska je jeden až pět pracovních dní. U zboží které není skladem sdělíme dodací lhůtu na požádání.8) OSOBNÍ PŘEVZETÍ
Osobní převzetí je možné v provozovně v Brně-Chrlicích, pouze však po telefonické, nebo mailové dohodě.9) REKLAMACE A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Případná uplatnění práv z vadného plnění (dříve "reklamace") vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodejci. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
a) běžným používáním (opotřebení)
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu; pro úsporu nákladů postačuje zaslat jen části, které jsou vadné. Pokud si nejste jisti, kontaktujte nás.
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) Pokud je to možné, pošlete mailem nebo SMSkou číslo zásilky.